top of page
  • תמונת הסופר/תרועי זפרני

להתחיל מחדש - המוות של ג'ו




לילה סתווי אחד, ארבע לפנות בוקר ברוג'רס בר בסנטה מוניקה. גבר ארוך שיער שותה מסקל גוסאנו רוחו, משחק באצבעותיו בתולעת שבכוסו ומחכה לראות בשידור חי את מותו של חברו.


לג'ו דימאיו, ראש ארגון פשע גדול בלוס אנג'לס, נמאס מהעבודה. בגיל חמישים הוא מבין שאורח החיים המסוכן לא מתאים לו יותר, אבל הוא גם מבין היטב שזאת עבודה שממנה אי אפשר לפרוש לפנסיה רגועה. לאן שלא ילך – ירדפו אותו.


כשמעגל הנקמה סוגר עליו, מחליט ג'ו להמציא את עצמו מחדש הרחק מהעיר שבה גדל, מאויביו המרים, משותפיו צמאי הנקמה ומקצין המשטרה מקינטייר אשר יורד לחייו ללא הרף. האם ראש ארגון פשע יכול להתנתק מעברו, לחיות בשקט ולהפוך את עורו?

להתחיל מחדש – המוות של ג'ו הוא ספר פשע לא שגרתי, מותח ומרגש כאחד, החושף את נפשו הפצועה של ראש ארגון פשע אימתני, ומוביל את הקורא, צעד אחר צעד, אל מותו או שמא אל חייו החדשים?

רועי זפרני הוא תסריטאי, במאי, מרצה לתקשורת וקולנוע ובוגר לימודי תסריטאות באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס (UCLA).

תסריטיו וסרטיו זכו בפרסים רבים בפסטיבלים בין־לאומיים. כל ספריו הקודמים היו לרבי מכר. ״להתחיל מחדש – המוות של ג'ו״ הוא ספרו השלישי למבוגרים, והראשון בסדרה.




פוסטים אחרונים

הצג הכול

מקולל

זה היה הלילה הטוב בחייו של רַיאן, אבל טעות אחת קטנה ושמה אֵריק וטעות אחת גדולה ושמה חאבייר הפכו את הלילה הזה לסיוט אחד ענק שהסתיים בקללה אכזרית. כשריאן מבין שהדרך היחידה להחזיר לעצמו את השפיות היא להת

bottom of page